Apa épít

Az alkotói munka egy kínkeserves folyamat és rengeteg szeméttel jár

A denevérlámpás

Az első tök után kitaláltuk, hogy itthonra is készíthetnénk valamit. Maradtunk a témánál, csak ezúttal egyszerűbb formát választottunk.

10-a-sablon-web.jpg

Semmi extra, csak egy klasszikus Batman jel

A sablon gyors nyomtatása, körbevágása után már fel is rajzoltuk. Nem a legszebb felületű tököt sikerült beszerezni, meg is csúszott itt-ott a filc.

20-felrajzolva-web.jpg

Sablon ide, sablon oda, erre az egyenetlen felületre nem volt annyira egyszerű felrajzolni bármit is

Továbbra is maradtam a bevált szerszámnál és szépen körbevágtam a vonal mentén. Már ennél a lépésnél is látszott, hogy jóval kevesebb szívással fog járni a történet.

30-teteje-web.jpg

Itt már jóval gyakorlottabb voltam, bár a sablon is egyszerűbb

Szépen kipattintottuk az első nagyobb darabot. Elég impozáns lett szerintem. :) Halkan megjegyzem, a tök belső része minél vékonyabbra van kaparva, annál könnyebb belefaragni bármit, habár ez kétélű fegyver mert a vastagabb belső nagyobb stabilitást is ad.

40-teteje-kivagva-web.jpg

A teteje már kész

Az alja is elkészült, bármiféle bonyodalom nélkül. Azért volt mit takarítani utána. :D

50-alja-web.jpg

Az alja is kész

A kész tök még világosban is szépen mutatott de persze nagyon vártam, hogy kipróbálhassam sötétben is.

 

60-final-web.jpg

Azért ez világosban is elég menő

Jöhetett a mécses és a villanyoltás. Azt hiszem, nagyképűség nélkül mondhatom, hogy azért ez elég ütősre sikeredett. :)

70-light-up-web.jpg

Mindig légy önmagad! Kivéve, ha lehetsz Batman, mert akkor legyél Batman!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaepit.blog.hu/api/trackback/id/tr9318059126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Apa épít

Gyerekkorom óta szerettem alkotni. A fiam születése után tértem vissza ismét a hobbimhoz. A blogon azokat a munkáimat szeretném bemutatni, melyeket kifejezetten a fiam kedvéért készítettem.

Friss topikok

HTML doboz

A sablonhoz felhasznált képeket a Freepik-ről töltöttem le.

Image by upklyak on Freepik

Image by Freepik

süti beállítások módosítása