Apa épít

Az alkotói munka egy kínkeserves folyamat és rengeteg szeméttel jár

Ki vagyok én, miről szól ez a blog?

Hogy ki vagyok? Elsősorban apa, másodsorban műszaki beállítottságú ember, informatikai, gépészeti és elektronikai ismeretekkel.

Elsősorban informatikával foglalkozom, ez a szakmám de mielőtt elvégeztem volna a szakot a főiskolán, középiskolában tanultam egy kis gépészetet is, így nem idegenek számomra a CAD szoftverek sem.

Gyerekkorom óta szerettem alkotni, már akkor is rengeteget dolgoztam kartonnal. Később nyilván a tanulás és egyéb hobbik felé tolódott el a fókusz, majd hosszú időre teljesen háttérbe is szorultak az ilyen jellegű kreatív dolgaim.

A fiam születése után kezdtem ismét ilyesmivel foglalkozni. Eleinte csak kartonból készítettem ezt-azt, majd később belekóstoltam kicsit a mikroelektronikába és a 3d tervezésbe, nyomtatásba is. Minden egyes kis projekt során tanulhattam valami újat a megfelelő szakembert kérdezve, vagy éppen a saját magam által elkövetett hibáimból okulva.

Többek szerint nem vagyok normális, hogy mennyi időt és energiát vagyok képes beleölni egy-egy munkámba de ettől függetlenül a visszajelzések abszolút pozitívak. Az ötlet, hogy blogot indítsak, tulajdonképpen nem is az enyém volt, egy ismerősöm javasolta akinél az elektronikai kellékeket szoktam beszerezni a projektjeimhez. Nyilván egy blogot írni szintén nem kis idő és feladat, úgyhogy nem lesznek sűrűn tartalmak de arra gondoltam, ahogy időm engedi, szépen sorban bemutatom, miket építettem eddig a fiam kedvéért.

Előre szólok, senki ne várjon tökéletes alkotásokat. Sajnos a rendelkezésre álló eszközök és az idő minden projekt esetén korlátozták a lehetőségeket. Úgy döntöttem, időrendben fogok feltölteni mindent, így jól követhető lesz a fejlődés. Az első bejegyzések talán nem lesz túl különlegesek - valahol el kellett indulni - de nem kell aggódni, előbb-utóbb el fogunk jutni a fénykardig is. ;)

Mottó: Az alkotói munka egy kínkeserves folyamat és rengeteg szeméttel jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://apaepit.blog.hu/api/trackback/id/tr4718061928

Apa épít

Gyerekkorom óta szerettem alkotni. A fiam születése után tértem vissza ismét a hobbimhoz. A blogon azokat a munkáimat szeretném bemutatni, melyeket kifejezetten a fiam kedvéért készítettem.

Friss topikok

HTML doboz

A sablonhoz felhasznált képeket a Freepik-ről töltöttem le.

Image by upklyak on Freepik

Image by Freepik

süti beállítások módosítása