Apa épít

Az alkotói munka egy kínkeserves folyamat és rengeteg szeméttel jár

Zombi apokalipszis

Az előző Minecraft jelmez nem lett éppen tökéletes de tanulva a hibákból, nekifutottunk még egyszer. Ezúttal zombit kellett gyártani, méghozzá netherite karddal (mert a meglévő "gyémánt" persze nem volt elég :D).

Kikerestem pár fotót a neten és azokkal jártuk a papírboltokat a megfelelő színű kartonok után. Nem is volt annyira egyszerű a feladat mint gondoltam, ugyanis a neten fellelhető képeken mindig kicsit eltérő árnyalatban látszott a fegyver. Plusz nehezítésként még hozzáadódott, hogy a kartonok korlátozott színekben voltak csak elérhetőek, így azért kissé kompromisszumos lett a végső színösszeállítás.

Szerencsére bőven maradt még a múltkori polisztirolból, arra nem kellett költeni. Csak újra fel kellett rajzolni a sablont és máris jöhetett is a farigcsálás (meg utána a nagytakarítás).

10-precizios-ragasztas.jpg

Precíziós ragasztás

Ha nem is sikerült teljesen eltalálni a színeket, azért szerintem elfogadhatóra sikeredett. Második példányként nemcsak gyorsabban készült el hanem pontosabbra sikerült a faragás és a minta kialakítása is.

20-netherite-kard.jpg

Minden munkafázissal egyre finomodott a kialakítás

A legutóbbi téglafej után ezúttal bevállaltam a rendes kockafejet. Több kartonlapból ragasztottam ugyan össze, de a végeredmény abszolút megérte. Belül ugyanazt a korona megoldást alkalmaztam mint az eredeti Steve jelmeznél.

30-zombi-fej.jpg

Ezúttal rendes kockafejet gyártottunk

A jelmez többi részét nem vittük túlzásba. Az a baj a Minecraft figurákkal, hogy minél több testrészt csinálunk meg rendesen kocka alakúra, annál kevésbé lehet mozogni a jelmezben. A többi dologban elengedtük a kocka formát és csak a színeket próbáltuk összehozni. Na de hogy is néz ki egy Minecraft zombi? Valahogy így:

https://minecraft.fandom.com/hu/wiki/Zombi

Nadrágból nem sikerült - pontosabban nem akartunk rá igazán költeni - lilát szerezni, ezért egy sima, fekete melegítőt használtunk. A felső részhez viszont vettünk a kínaiban egy olcsó, kék, rövid ujjú pólót, a karokhoz pedig egy kis zöld krepp papírt és már el is készültünk. :)

40-a-zombi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://apaepit.blog.hu/api/trackback/id/tr8518059138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Apa épít

Gyerekkorom óta szerettem alkotni. A fiam születése után tértem vissza ismét a hobbimhoz. A blogon azokat a munkáimat szeretném bemutatni, melyeket kifejezetten a fiam kedvéért készítettem.

Friss topikok

HTML doboz

A sablonhoz felhasznált képeket a Freepik-ről töltöttem le.

Image by upklyak on Freepik

Image by Freepik

süti beállítások módosítása